Konu
"Sevebilseydin, ayrılıkta güzeldi... Özleşirdik..."
24-06-2019, 19:43:13
#6
tugaydemirdelen
Golsime adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
https://www.youtube.com/watch?v=2-Zhs4Gv1Xg
Ah be yıldız ablam sende yaşlandın..
Ne zaman şarkıya girecek diye beklerken sonunu görmüşüm