aspetbiebs adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çok kötü hastayım
22
●1.092
- 17-06-2019, 21:23:52Üyeliği durdurulduBir cümlenin bilgi verici niteliği taşıması evrensel görüşlüdür (öznel). Cümleyi gören herkes, bilgi verici nitelikte olup olmadığını ayırt edebilir. Öte yandan "kelime sayısını tamamlamak için makale/metin yazan yazarlara benzemişsin" benzetmeniz, bahsettiğim ahlaki değerlere uygun olmamakla birlikte hiç etik değildir. Sizinle yersiz bir münakaşaya girmeyeceğim. Ayrıca 2010 facebook'undan kastınız nedir bilmiyorum ama bildiğim bir şey varsa o da karşınızdaki hayvan da olsa yaklaşmasını bilmeniz.PhoenixTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-06-2019, 01:20:04aynısı kaynıma olmuştu diye giricektim konuya ama sonra vazgeçtimSharkWEB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 hafta önce gece yatarken iyidir sabah kalktığımda ölü gibiydim doktora gittim hayırlı olsun grip olmuşsun dedi bu yılki griplerden biri bu dedi verdi ilacı.
ilaclı 10 gün ilaçsız 10 günde iyileşirsin dedi yolladı
Antibiyotik filan aldım bakalım, bu gün biraz daha iyiyim.