Hastaneye gitsem serum takarlar mı ? Sorusu, hastalığımı dikkate alıp serum takarlar mı, serum taktırmak istiyorum anlamlarına gelen bilgi almak isteyen birinin sorabileceği normal bir sorudur. Soru soran kişi burada, hastanede bu hastalığından ötürü serum takılıp takılmayacağını sorarak bir bakıma hastanede bu hastalığım serum takılmayı gerektirir mi anlamında sormuştur. Soruyu soran kişi (sualci) lakin bu soruyla direkt bağlantılı bir cevap almasaydı, hastanede kendisine serum takılmayacağını düşünerek hastaneye gitmeyebilirdi. Konu sahibi bilgi almak için sordu ve dediğim gibi verdiğim cevabın "bilgi verici nitelikte" olduğunu düşünüyorum. Sonuç olarak bilgi verici bir cevap verdiğimi düşünürsek r10+ veya başka bir deyişle r10 like istemem gayet doğaldır ki buna karşın sizin tepkinizi yersiz bulduğumu söylemek durumundayım. Nitekim, r10.net bünyesinde de r10+ istemekte hiçbir sakınca olmadığını düşünüyor ve bunu kanıtlayabileceğimi sizlere iletiyorum. Eğer hukuksal ve ahlaki çerçevede bu mesajıma yanıt verecekseniz sizinle seviyeli bir münakaşa yapabiliriz. Aksi halde lütfen yorumlarınızı kendinize saklayınız.
Aksi halde: Eğer belirtilen fikir olmazsa, ortadaki fikrin tam tamına tersi olursa
Münakaşa: Tartışma
Verdiğin cevabın bilgi verici olup olmadığına sen değil konu sahibi karar verir. Burayı sanırım 2010 yılının facebook'uyla karıştırdın. Kelime sayısını tamamlamak için makale/metin yazan yazarlara benzemişsin. 150+ kelime sayısını geçmişsin tebrik ederim.