Konu
Çok kötü hastayım
18-06-2019, 17:19:45
#23
SharkWEB
Üyeliği durduruldu
Dün gece ateşim 40 derece olunca, birde ateşimi indiremeyince dayanamayıp 3 gibi gittim hastaneye, bi güzel iğne oldum
Antibiyotik filan aldım bakalım, bu gün biraz daha iyiyim.