Merhaba,
Dün geceden beri aniden bir kırgınlık girdi ve şuan nerdeyse şu yorumu zor yazıyorum, hiç halim yok. Burnum kulağım tıkalı, acile gitsem serum vs takabilirler mi? İlaç yazıp yollanmak istemiyorum açıkcası
aynısı kaynıma olmuştu diye giricektim konuya ama sonra vazgeçtim
2 hafta önce gece yatarken iyidir sabah kalktığımda ölü gibiydim doktora gittim hayırlı olsun grip olmuşsun dedi bu yılki griplerden biri bu dedi verdi ilacı.
ilaclı 10 gün ilaçsız 10 günde iyileşirsin dedi yolladı