Reynmen 'in Ela adlı şarkısı sızdırıldı
41
●5.997
- 15-06-2019, 16:43:32Yorumları okudum da yine hiç bir vasfı olmayan insanlar, bir vasfa sahip insanları gömmüş, gerçekten yazık. Arkadaşlar herhangi bir şarkıyı beğenmeyebilirsiniz bu gayet normal ama gidip de o şarkıyı beğenmediğiniz için o şarkıya kalitesiz diyemezsiniz. Bu şarkı kaliteli ki bir günde 5 milyon kişi tarafından dinleniyor ve hem türkiye de hemde almanya da trend bire oturuyor. Oturduğunuz yerden eleştirmek çok kolay, ortaya siz de bir şeyler koyunda karşılaştırma yapalım o zaman
Ortaya hiç bir şey koymuyorsunuz sonra koyanları gömüp, aşağılamaya çalışıyorsunuz. Bu zihniyetten çıkın, yoksa hiç bir zaman iyi yerlere gelemeyeceksiniz
- 15-06-2019, 16:57:40katılıyorum. sizde birşeyler yapın görelim.erdogan_gunakin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-06-2019, 17:04:04b*ktan şarkıları ancak bu tür reklam yöntemleriyle dinletir millete. Önceki video yok çalıntıymış, şimdi yok sızdırıldı falan .. ya allah aşkına bıraksın bu ayakları. İnsanları aptal yerine koyuyorlar. 3 ay video atmasa millet adını bile hatırlamaz. Biraz kalıcı kaliteli işler yapsalar keşke.
Edit: iyi işler yapana desteğimizi veriyoruz. Benim takip ettiğim ve takdir ettiğim bir çok YouTuber var.
Ama bu konudaki benzer diğer youtuberlara bakın hepsi taklitten ve faydasız işlerden ibaret.
Bu adamların derdi sanat veya üretim değil. Sadece millet videoma tıklasın para kazanayım kafasındalar. Yoksa geçmişte çok ama çok daha fazla kaliteli işler yapıp daha az izlenen ve dinlenen parçalar mevcut. Kaliteyi ve başarı izlenme sayılarına göre belirleyemezsiniz. İnsanlar bu tür dalavereli reklamlar yüzünden sadece meraktan tıklıyor. Hepsi bu ..
Ha yok ne kadar tıklanırsam o kadar başarılıyım, harikayım, en iyisiyim diyorsanız, tamam sizsiniz. - 15-06-2019, 19:53:18Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.piyasa da gündeme gelmek çok basit gerçekten. adamların hiçbir vasfı olmadan oralara geldi. reynmeni severim ama gerçekten daha çok emek veren ve hakeden insanlara yazık ediliyor. Enes batur'un da evlendiğini zannetmiyorum film için bir tanıtımdı bence. ikisi de iyi prim yaptı ceplerini doldurdular. insanları kandırmak çok kolay. reynmen de şarkısını kaldırdı artistlik yaptı bende yorum bile yazdım geri açacak diye ve öyle oldu yine izlenme kastı. taktik çok bunlarda. yersentunatun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ortaya hiç bir şey koymuyorsunuz sonra koyanları gömüp, aşağılamaya çalışıyorsunuz. Bu zihniyetten çıkın, yoksa hiç bir zaman iyi yerlere gelemeyeceksiniz
tuhaf