• 15-06-2019, 16:11:34
    #1
    2 gün önce reynmenin şarkısı sızdırıldı youtube platformlarında herkez paylaşmaya başladı. bunun üzerine reynmen instagram üzerinden açıklama yaptı ve şu sözleri paylaştı.

    " Yeni Şarkımın demo kaydını alıp youtuba ilk kim sızdırdıysa ona bir çift lafım var o***** ç******** .

    bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz ? sizce küfür etmekte haklımı ?

    şarkı link :
    https://www.youtube.com/watch?v=yiGyGZnN8iQ
  • 15-06-2019, 16:12:47
    #2
    Ülkede emeğe saygı diye bir şey neredeyse kalmamış durumda.
  • 15-06-2019, 16:14:19
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Tost makinası kaydı mı bu
  • 15-06-2019, 16:14:35
    #4
    Adam küfür etmiş, sende yayınlıyorsun ve burada ne düşünüyorsunuz mu diyorsun?
  • 15-06-2019, 16:14:59
    #5
    Reynmen baya bir sövmüştü paylaşana storysinde haklı. Sizinde paylaşmanız doğru değil bence.
    • wappeN
    wappeN bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 15-06-2019, 16:15:11
    #6
    uzm4n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tost makinası kaydı mı bu
    hocam demo kaydı zaten bu ve çok kalitesiz cidden orjinalini beklemek gerek
  • 15-06-2019, 16:15:44
    #7
    Aralarında başka hak hukuk anlaşması yok ise gerçekten olay böyle ise tabikide küfür etmek ile haklı ama diğer tarafında açıklamasını dinlemek lazım.
  • 15-06-2019, 16:17:26
    #8
    piyasa tehlikeli enes batur evlenir reynmenin sarkısı sızar tuhaf
  • 15-06-2019, 16:18:46
    #9
    Youtube'a artık mode özelliği gelmeli, nezih mode, leş mode, depresyon modu, spor modu, siyaset modu vs. trendler de buna göre düzenlenmeli. her türlü video ile karşı karşıya kalmak youtube'dan soğutuyor beni.