Youtube'a artık mode özelliği gelmeli, nezih mode, leş mode, depresyon modu, spor modu, siyaset modu vs. trendler de buna göre düzenlenmeli. her türlü video ile karşı karşıya kalmak youtube'dan soğutuyor beni.