b*ktan şarkıları ancak bu tür reklam yöntemleriyle dinletir millete. Önceki video yok çalıntıymış, şimdi yok sızdırıldı falan .. ya allah aşkına bıraksın bu ayakları. İnsanları aptal yerine koyuyorlar. 3 ay video atmasa millet adını bile hatırlamaz. Biraz kalıcı kaliteli işler yapsalar keşke.
Edit: iyi işler yapana desteğimizi veriyoruz. Benim takip ettiğim ve takdir ettiğim bir çok YouTuber var.
Ama bu konudaki benzer diğer youtuberlara bakın hepsi taklitten ve faydasız işlerden ibaret.
Bu adamların derdi sanat veya üretim değil. Sadece millet videoma tıklasın para kazanayım kafasındalar. Yoksa geçmişte çok ama çok daha fazla kaliteli işler yapıp daha az izlenen ve dinlenen parçalar mevcut. Kaliteyi ve başarı izlenme sayılarına göre belirleyemezsiniz. İnsanlar bu tür dalavereli reklamlar yüzünden sadece meraktan tıklıyor. Hepsi bu ..
Ha yok ne kadar tıklanırsam o kadar başarılıyım, harikayım, en iyisiyim diyorsanız, tamam sizsiniz.