Yorumları okudum da yine hiç bir vasfı olmayan insanlar, bir vasfa sahip insanları gömmüş, gerçekten yazık. Arkadaşlar herhangi bir şarkıyı beğenmeyebilirsiniz bu gayet normal ama gidip de o şarkıyı beğenmediğiniz için o şarkıya kalitesiz diyemezsiniz. Bu şarkı kaliteli ki bir günde 5 milyon kişi tarafından dinleniyor ve hem türkiye de hemde almanya da trend bire oturuyor. Oturduğunuz yerden eleştirmek çok kolay, ortaya siz de bir şeyler koyunda karşılaştırma yapalım o zaman

Ortaya hiç bir şey koymuyorsunuz sonra koyanları gömüp, aşağılamaya çalışıyorsunuz. Bu zihniyetten çıkın, yoksa hiç bir zaman iyi yerlere gelemeyeceksiniz