• 11-06-2019, 03:24:45
    #1



    Söver misin, sövmez misin? Yahu reklam görünse tamam diyeceğim ama reklam da görünmüyor işin saçma tarafı ! Yıllardır kullandığım bir yol ve yine aynı şekilde yıllardır bu pano bu durumda, her akşam geçişimde gözümü o kadar alıyor ki. Artık şikayet etmeye karar verdim, nereye şikayet edebilirim ?

    Birde çevrede aşırı köpek var Hatay'lı olan arkadaşlar bilir Antakya-Samandağ yolunda ne kadar çok köpek olduğunu. Bu adam bir kazaya sebebiyet verip, bir insanın veya bir köpeğin ölümüne neden olabileceğinin farkında da değil ne yazık ki. Her önünden geçişimde gözlerim kamaşıyor arkadaş ve dikkat edin tam virajin gerisinde
  • 11-06-2019, 03:27:40
    #2
    Bulunduğun ilçe ve il belediyesine.
    Zabıtaya.
    Sonuç alınmazsa ya da hızlı sonuç için CİMER ya da BEYAZ MASA

    MI 5s cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 11-06-2019, 03:29:52
    #3
    Ekselyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bulunduğun ilçe ve il belediyesine.
    Zabıtaya.
    Sonuç alınmazsa ya da hızlı sonuç için CİMER ya da BEYAZ MASA

    MI 5s cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    http://www.hatay.bel.tr/

    Belediyenin sitesine ulaşılamıyor. Yarın telefonla arayıp şikayet etmeyi deneyeceğim de eğer ilgilenmezlerse Cimber ilgilenir mi bu tür durumlarla ?
  • 11-06-2019, 03:30:15
    #4
    Karayollarına şikayet edebilirsiniz galiba hocam
  • 11-06-2019, 03:48:28
    #5
    Kullanmış olduğunuz yol Şehir içinde ise Belediye Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü Birimine şikayet edeceksiniz. Lakin şehir Dışında kalıyorsa Karayollarına şikayet edeceksiniz.
  • 11-06-2019, 03:51:00
    #6
    dikine_solucan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullanmış olduğunuz yol Şehir içinde ise Belediye Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü Birimine şikayet edeceksiniz. Lakin şehir Dışında kalıyorsa Karayollarına şikayet edeceksiniz.
    Harita konumu paylaşayım, çevre yolu olduğu için sanırım karayolları bakıyor doğru mudur ?

    Harita
  • 11-06-2019, 03:58:22
    #7
    stkersln adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Harita konumu paylaşayım, çevre yolu olduğu için sanırım karayolları bakıyor doğru mudur ?

    Harita
    Hocam Paylaşmış olduğunuz konuma göre evet karayolları bakıyor o yola.
  • 11-06-2019, 04:01:20
    #8
    dikine_solucan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Paylaşmış olduğunuz konuma göre evet karayolları bakıyor o yola.
    Tamamdır hocam, çok teşekkür ediyorum
  • 11-06-2019, 04:05:45
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Direkt CİMER'e şikayet edin, oradan zaten ilgili birime yönlendiriliyor. Yine de aynı anda Karayolları, Belediye ve Valiliğe şikayet oluşturabilirsiniz. Ek olarak CİMER'e yapılan bu tarz şikayetlerde sonuç alınıyor. Bizzat almışlığım var.