Söver misin, sövmez misin? Yahu reklam görünse tamam diyeceğim ama reklam da görünmüyor işin saçma tarafı ! Yıllardır kullandığım bir yol ve yine aynı şekilde yıllardır bu pano bu durumda, her akşam geçişimde gözümü o kadar alıyor ki. Artık şikayet etmeye karar verdim, nereye şikayet edebilirim ?

Birde çevrede aşırı köpek var Hatay'lı olan arkadaşlar bilir Antakya-Samandağ yolunda ne kadar çok köpek olduğunu. Bu adam bir kazaya sebebiyet verip, bir insanın veya bir köpeğin ölümüne neden olabileceğinin farkında da değil ne yazık ki. Her önünden geçişimde gözlerim kamaşıyor arkadaş ve dikkat edin tam virajin gerisinde