dikine_solucan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kullanmış olduğunuz yol Şehir içinde ise Belediye Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü Birimine şikayet edeceksiniz. Lakin şehir Dışında kalıyorsa Karayollarına şikayet edeceksiniz.
Harita konumu paylaşayım, çevre yolu olduğu için sanırım karayolları bakıyor doğru mudur ?

Harita