Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Direkt CİMER'e şikayet edin, oradan zaten ilgili birime yönlendiriliyor. Yine de aynı anda Karayolları, Belediye ve Valiliğe şikayet oluşturabilirsiniz. Ek olarak CİMER'e yapılan bu tarz şikayetlerde sonuç alınıyor. Bizzat almışlığım var.