• 09-06-2019, 19:04:54
    #10
    sicknessxD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynen,serin hikaye hepsi .
    Antepte bir gencin boğazına kama saplamadı bunlar.
    Bursada bir kızı kaçırmaya çalışıp annesini darp etmedi mesela.
    Ambulansa ateş etmediler daha iki gün evvel.
    Kavgası gürültüsü hiç yok,tertemiz hepsi AP'AK' insanlar sonuçta haklısın^^
    Bunları bizim bazı vatandaşlarımızda yapıyor o zaman bütün Türkiye'de yaşayan insanlar böyle mi?
  • 09-06-2019, 19:05:07
    #11
    sicknessxD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynen,serin hikaye hepsi .
    Antepte bir gencin boğazına kama saplamadı bunlar.
    Bursada bir kızı kaçırmaya çalışıp annesini darp etmedi mesela.
    Ambulansa ateş etmediler daha iki gün evvel.
    Kavgası gürültüsü hiç yok,tertemiz hepsi AP'AK' insanlar sonuçta haklısın^^
    dostum yazdığımı anladığına emin misin?
  • 09-06-2019, 19:05:28
    #12
    neyse banane, ne haliniz varsa görün
  • 09-06-2019, 19:06:03
    #13
    Platin üye
    Tabi ki her suriyeli kötüdür diye bir ayırım yapmıyoruz. Türk kürt ayrımı kadar saçma bir şey yok bu ülkede. Tamamen dış güçlerin ayrıştırma çabasıdır. Türkiye cumhuriyeti kürtlerinde devletidir. Neyse konumuz suriyeliler. Hepsi iyi veya hepsi kötü diye bir ayrım yapmıyorum suriyeliler ile beraber aynı ortamda çalıştığimda oldu lakin devletimizin suriyeli politikasını beğenmiyorum. Türkiye ye gelenler ülkelerindeki savaştan kaçmış insanlar ve burada çoğunluk krallar gibi yaşıyor. Kaç milyar dolar para harcandı tam bilmiyorum ancak bizim ülkemizde Türk kürd laz çerkez farketmeksizin açlık sınırının altında yaşıyorken, evine meyva sebze dahi alamıyorken, öğrencinin cebinde 5 lira bile yokken bunlara, savaş kaçaklarına harcanan parayı kabullenemiyorum. Suriyelilerden sonra kendi vatandaşlarimizin issız kalmasini ve tecavuz taciz ve benzeri olaylari atmasinida söylemek lazım. Savaş bitti. Ülkemizde her şeyin tadı kaçtı yallah suriyeye.
  • 09-06-2019, 19:06:42
    #14
    Oo mükemmel demek ki çok iyi insanlar gelsinler sarılalım daha çoğu gelsin biz gidelim hatta Suriyeye olur mu.
  • 09-06-2019, 19:06:51
    #15
    UbocekU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir musibet bin nasihatten iyidir, yarın birgünde başka 2 kişi çeviriverir bakarsın önünü, o zaman ne yapacaksın genç adam. Haberler ortada...
    Kaç defa Türklerden çevrilip dayak yedim o zaman bütün Türkleri suçlu mu göreyim? Benim anlatmak istediğim mantık bu.
  • 09-06-2019, 19:07:04
    #16
    Aramızdan Ayrılanlar - Vefat Edenler
    Neyse.
  • 09-06-2019, 19:08:11
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    DijitalFikir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunları bizim bazı vatandaşlarımızda yapıyor o zaman bütün Türkiye'de yaşayan insanlar böyle mi?
    Bizim ülkemizde yeterince suç ve suçlu vardı,dışarıdan suçlu ithal etmemize hiç gerek yoktu.
    Suriyeliler leş bir toplum %88 ile Esad'ı kendileri seçti ve ülkelerinden kaçtılar.
    Ülkemizde bir twit atan cezaevine yakapaça atılırken suriyeliler boğaz kesip sınırdan ülkesine geri gidiyorlar.

    Dev bir suçlu çöplüğüne dönüşmek üzereyiz ve hâlâ suriyeli savunanları görmek üzücü.
  • 09-06-2019, 19:08:17
    #18
    DijitalFikir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaç defa Türklerden çevrilip dayak yedim o zaman bütün Türkleri suçlu mu göreyim? Benim anlatmak istediğim mantık bu.

    O zaman şöyle düşünmelisin: Türklerden dayak yediğim yetmedi bide başıma suriyeliler çıktı....