Tabi ki her suriyeli kötüdür diye bir ayırım yapmıyoruz. Türk kürt ayrımı kadar saçma bir şey yok bu ülkede. Tamamen dış güçlerin ayrıştırma çabasıdır. Türkiye cumhuriyeti kürtlerinde devletidir. Neyse konumuz suriyeliler. Hepsi iyi veya hepsi kötü diye bir ayrım yapmıyorum suriyeliler ile beraber aynı ortamda çalıştığimda oldu lakin devletimizin suriyeli politikasını beğenmiyorum. Türkiye ye gelenler ülkelerindeki savaştan kaçmış insanlar ve burada çoğunluk krallar gibi yaşıyor. Kaç milyar dolar para harcandı tam bilmiyorum ancak bizim ülkemizde Türk kürd laz çerkez farketmeksizin açlık sınırının altında yaşıyorken, evine meyva sebze dahi alamıyorken, öğrencinin cebinde 5 lira bile yokken bunlara, savaş kaçaklarına harcanan parayı kabullenemiyorum. Suriyelilerden sonra kendi vatandaşlarimizin issız kalmasini ve tecavuz taciz ve benzeri olaylari atmasinida söylemek lazım. Savaş bitti. Ülkemizde her şeyin tadı kaçtı yallah suriyeye.