DijitalFikir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunları bizim bazı vatandaşlarımızda yapıyor o zaman bütün Türkiye'de yaşayan insanlar böyle mi?
Bizim ülkemizde yeterince suç ve suçlu vardı,dışarıdan suçlu ithal etmemize hiç gerek yoktu.
Suriyeliler leş bir toplum %88 ile Esad'ı kendileri seçti ve ülkelerinden kaçtılar.
Ülkemizde bir twit atan cezaevine yakapaça atılırken suriyeliler boğaz kesip sınırdan ülkesine geri gidiyorlar.

Dev bir suçlu çöplüğüne dönüşmek üzereyiz ve hâlâ suriyeli savunanları görmek üzücü.