DijitalFikir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kaç defa Türklerden çevrilip dayak yedim o zaman bütün Türkleri suçlu mu göreyim? Benim anlatmak istediğim mantık bu.

O zaman şöyle düşünmelisin: Türklerden dayak yediğim yetmedi bide başıma suriyeliler çıktı....