aynen,serin hikaye hepsi .
Antepte bir gencin boğazına kama saplamadı bunlar.
Bursada bir kızı kaçırmaya çalışıp annesini darp etmedi mesela.
Ambulansa ateş etmediler daha iki gün evvel.
Kavgası gürültüsü hiç yok,tertemiz hepsi AP'AK' insanlar sonuçta haklısın^^
Bunları bizim bazı vatandaşlarımızda yapıyor o zaman bütün Türkiye'de yaşayan insanlar böyle mi?