Koskoca 12 seneyi devirdik nasipse 13 gireceğiz artık coşku reis ayarlar emektarlara birşeyler
Hocam benim yaşımın yarısından çok siz r10 da kalmışsınız 😂 vala bence @Coskun; hocam eski üyelere bir rank ayarlar 😂 sonuçta forumun ilk üyeleri sayılırlar tabi biz yeniyiz daha 1 yıllık üyeyim tabi ki katkılarım olmuştur ama r10 da eskiler çok daha sağlam çalışmakta ve r10 u r10 yapan üyeler eski üyelerdir eğer onlar kalıcı olmasa forum bu kadar büyümezdi. Tabi ki r10 da kaliteli kişiler sayesinde büyüyor ve eski üyeleride en kaliteli üyeler oluyor. Çünkü hepsi gerçekten iş yaptıklarımda hepsi sorunsuzdu 😊 bu yüzden burası güzel
bende bügün pasif oldum kaç yıldır silverdim nasıl olduysa. uzun süresi olanlara +10 yıl gibi bir şey verilmeli bence böyle pasif yeni üye olmuş gibi olmuyalım sayın çoskun hocam.
bende bügün pasif oldum kaç yıldır silverdim nasıl olduysa. uzun süresi olanlara +10 yıl gibi bir şey verilmeli bence böyle pasif yeni üye olmuş gibi olmuyalım sayın çoskun hocam.
Hocam konu açın 😂 öneri bölünde destek çıkarım hem bir çok üye var böyle çok eski sağlam üyeler