• 07-06-2019, 18:54:14
    Mega adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Emektar üyelik rankini bekleyen bir tek ben miyim 🤔😂
    7+ Yıllık üyelere verilsin dimi hocam
  • 07-06-2019, 18:55:26
    igtr.net
    arpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    7+ Yıllık üyelere verilsin dimi hocam
    aslında mantıklı 😂yani 7 yıl hep r10 da takılmış verilmeliydi 😂
  • 07-06-2019, 18:59:29
    Koskoca 12 seneyi devirdik nasipse 13 gireceğiz artık coşku reis ayarlar emektarlara birşeyler
  • 07-06-2019, 19:04:40
    igtr.net
    Mega adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Koskoca 12 seneyi devirdik nasipse 13 gireceğiz artık coşku reis ayarlar emektarlara birşeyler
    Hocam benim yaşımın yarısından çok siz r10 da kalmışsınız 😂 vala bence @Coskun; hocam eski üyelere bir rank ayarlar 😂 sonuçta forumun ilk üyeleri sayılırlar tabi biz yeniyiz daha 1 yıllık üyeyim tabi ki katkılarım olmuştur ama r10 da eskiler çok daha sağlam çalışmakta ve r10 u r10 yapan üyeler eski üyelerdir eğer onlar kalıcı olmasa forum bu kadar büyümezdi. Tabi ki r10 da kaliteli kişiler sayesinde büyüyor ve eski üyeleride en kaliteli üyeler oluyor. Çünkü hepsi gerçekten iş yaptıklarımda hepsi sorunsuzdu 😊 bu yüzden burası güzel
  • 07-06-2019, 19:05:11
    premium üye olanlar
  • 07-06-2019, 19:06:57
    igtr.net
    bim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    premium üye olanlar

    Bende platin aldım 😂 bir kaç saat sonra platin olmayanlarla konuşmayacam 😂sadece kurumsallar ve platinler benle konuşabilir 😂
  • 07-06-2019, 21:38:50
    bende bügün pasif oldum kaç yıldır silverdim nasıl olduysa. uzun süresi olanlara +10 yıl gibi bir şey verilmeli bence böyle pasif yeni üye olmuş gibi olmuyalım sayın çoskun hocam.
  • 07-06-2019, 21:40:45
    igtr.net
    nestroyers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende bügün pasif oldum kaç yıldır silverdim nasıl olduysa. uzun süresi olanlara +10 yıl gibi bir şey verilmeli bence böyle pasif yeni üye olmuş gibi olmuyalım sayın çoskun hocam.
    Hocam konu açın 😂 öneri bölünde destek çıkarım hem bir çok üye var böyle çok eski sağlam üyeler
  • 07-06-2019, 22:24:33
    Yeşil iyidir içimizi açar. (Kendimi avutma şeklim&#128514 Şaka falan bende kaçırdım indirimi yoksa alacaktım. Hayırlısı olsun bir gün elbet alacağız. 😊

    Edit: Parantez içerisinde yazı yazıp sonuna emoji ekleyip gönderince yukarıda ki gibi rakamlar ve göz kırpma çıkıyor yeni farkettim. 😂