Yeşil iyidir içimizi açar. (Kendimi avutma şeklim😂

Şaka falan bende kaçırdım indirimi yoksa alacaktım. Hayırlısı olsun bir gün elbet alacağız. 😊
Edit: Parantez içerisinde yazı yazıp sonuna emoji ekleyip gönderince yukarıda ki gibi rakamlar ve göz kırpma çıkıyor yeni farkettim. 😂