Yeşil iyidir içimizi açar. (Kendimi avutma şeklim&#128514 Şaka falan bende kaçırdım indirimi yoksa alacaktım. Hayırlısı olsun bir gün elbet alacağız. 😊

Edit: Parantez içerisinde yazı yazıp sonuna emoji ekleyip gönderince yukarıda ki gibi rakamlar ve göz kırpma çıkıyor yeni farkettim. 😂