Bankalar bayramda kapalı olduğundan dolayı isteyenlere sadece bugün için söz vermiştim havale/eft ile alabilir arkadaşlar.
Bitmedi mi campaign
Coşkun hocam yukarıdaki mesajda bu gün için sağolsun uzattı 😂
Plat al yakışır
Senin emojilerle uyumluolur hem
Aynen platin almayı düşünüyorım 😂 Bu gün içinde plat olup artık emoji kullanmayacam platlar bildiğim kadarıyla resmi takılan kesim 😂bende resmi takılacam bakayım nasıl oluyor resmiyet