nestroyers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende bügün pasif oldum kaç yıldır silverdim nasıl olduysa. uzun süresi olanlara +10 yıl gibi bir şey verilmeli bence böyle pasif yeni üye olmuş gibi olmuyalım sayın çoskun hocam.
Hocam konu açın 😂 öneri bölünde destek çıkarım hem bir çok üye var böyle çok eski sağlam üyeler