• 30-05-2019, 19:31:57
    #1
    Son 1 aydır her kim ise gerzonun teki nereye kaydolsa benim şahsi e-mail adresimi kullanıyor. Üstelik öyle spam yada w@rez zararlı siteler de değil yada fishing felan çakma site de değil bildiğin ebay, giddigidiyor, wix, gitar kursu gibi gayet sıradan ve herkesin kullanabileceği siteler.
    Aktivasyon mailleri geliyor ve haliyle bende mail atıp bu hesabı benim açmadığımı söyleyip sildiriyorum. Ancak belli ki her kimse bunu beni gıcık etmek yada zarar vermek için yapmıyor ciddi ciddi bu mail'i yazıyor sanki kendi mail adresi gibi. Haftada bir iki aktivasyon maili alıyorum bu şekilde. Anlamadığım şey bu süper zeka bu adresin kendine ait olmadığını ve o kayıt yaptırdığı siteleri asla tam kullanamayacağını ne zaman keşfedecek
  • 30-05-2019, 19:33:26
    #2
    Kişiliğin Diriliş Vakti
    Güldüm. İlginç bir durum. Bu kişiye ulaşmanın bir yolu olmalı.
  • 30-05-2019, 19:34:37
    #3
    Bir harf yada rakam hatası yapıyordur Bizim eski ev telefonunu da sonda ki rakamdan dolayı hastahane diye arayıp duruyorlardı
  • 30-05-2019, 19:35:03
    #4
    hocam mail adresiniz zeki@gmail gibi bir şeyse üşengeçliğinden ve mail vermek istemediğinden direkt bunu yazıp geçiyordur.
  • 30-05-2019, 19:35:18
    #5
    Benim de şahsi email adresimi aynı isim soyisime sahip biri Turkcelle kayıt olurken vermiş fatura tutar ve tarihleri hep bana geliyor
  • 30-05-2019, 19:35:44
    #6
    Benim babamda öyle adısoyadı@gmail.com yapıveriyor. Sanki onun ki gibi veya adısoyadımemlektinplakası@gmail.com Girin kayıtlı bir siteye şifreyi değiştip numarasına bakın arayın
  • 30-05-2019, 19:40:23
    #7
    Banada sürekli kredi kartı ve kredi borçları geliyor. Aynı isim ve soyisimi kullandığımız birisi tüm bankalara benim mail adresimi vermiş delireceğim...
  • 30-05-2019, 19:43:06
    #8
    Bende her gun thy'dan mil kazanıyorum. keseno@hotmail.com benim mail adresim. Mail gelen ad Ömer Kesen Yanlış mi verdi yukarda soylenilenler gibi keseno yaz gec mi dedi bilemiyorum.
  • 30-05-2019, 19:47:58
    #9
    Benım de basıma gelmıstı mailin ortasında - normal tire var o donemlerde herkes alttan tire kullandıgı ıcın banka vs gıbı yerler hep _ alt tıre olarak kaydetmıstı. En son _ maıl sahıbı olan nerden bulduysa numaramı benı arayıp "Kardeş şu bankalardaki maillerini güncelle butun promosyon duyuruları bana gelıyor " dedıgınde farketmestım