Benım de basıma gelmıstı mailin ortasında - normal tire var o donemlerde herkes alttan tire kullandıgı ıcın banka vs gıbı yerler hep _ alt tıre olarak kaydetmıstı. En son _ maıl sahıbı olan nerden bulduysa numaramı benı arayıp "Kardeş şu bankalardaki maillerini güncelle butun promosyon duyuruları bana gelıyor " dedıgınde farketmestım