• 30-05-2019, 19:49:08
    #10
    İstemsizce güldüm 😂
  • 30-05-2019, 19:51:11
    #11
    Benim mail adresimle r10'a kayıt olan var (Sonra şifreyi sıfırlayıp hesabı aldım) Herhangi bir mesaj vs yok. Ama sizinki daha can sıkıcı
  • 30-05-2019, 19:54:31
    #12
    mucurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Banada sürekli kredi kartı ve kredi borçları geliyor. Aynı isim ve soyisimi kullandığımız birisi tüm bankalara benim mail adresimi vermiş delireceğim...
    Çok üzücü bir durum, bankalara bildirdiniz değil mi?
  • 30-05-2019, 20:09:09
    #13
    Bizim ev telefonunu da istikbal servisi diye arıyorlar
  • 30-05-2019, 20:15:19
    #14
    webmaster_98 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok üzücü bir durum, bankalara bildirdiniz değil mi?
    Bildirdim 3-5 kere hocam ama artık önüne geçemiyorum vazgeçtim bende
  • 30-05-2019, 23:06:51
    #15
    yanlız başıma değilmişim meğer özellikle @Mf.Rub; hocamınkine çok güldüm
  • 31-05-2019, 03:03:59
    #16
    Benim bi mail adresime de böyle şeyler düzenli olarak geliyor. Sanırım direkt ad soyad olmasından dolayı ve adım soyadım en çok kullanılanlarda en üstlerde.

    Banka mailleri, fatura talepleri, muhasebe kayıtları, otel rezervasyonları... Pronet kullanan bir kişinin güvenlik kayıtları bile geliyordu. Gelen bi bildirimden numarasına ulaşıp durumu kendisine bildirmiştim.
  • 31-05-2019, 03:56:49
    #17
    Mail adresime çeşitli bankalardan farklı adaşlarımın banka ekstreleri gelmesinden o kadar bıktım ki kendi kullandığım kredi kartını iptal Edip bir bankayı spama ekledim. Yaygın bir isim soyisim kombinasyonuna sahip olmanın dezavantajı olsa gerek.
    İşin ilginç yanı adaşlarımdan iki tanesi ile aynı ilçede yaşıyormuşuz ve biri de üst sokağımda oturuyor.
  • 31-05-2019, 05:37:10
    #18
    Babamın mail adresi isim.soyisim@hotmail.com aynı isme sahip bir milletvekili var arada oturumlara davet ediliyoruz 😂