Son 1 aydır her kim ise gerzonun teki nereye kaydolsa benim şahsi e-mail adresimi kullanıyor. Üstelik öyle spam yada w@rez zararlı siteler de değil yada fishing felan çakma site de değil bildiğin ebay, giddigidiyor, wix, gitar kursu gibi gayet sıradan ve herkesin kullanabileceği siteler.
Aktivasyon mailleri geliyor ve haliyle bende mail atıp bu hesabı benim açmadığımı söyleyip sildiriyorum. Ancak belli ki her kimse bunu beni gıcık etmek yada zarar vermek için yapmıyor ciddi ciddi bu mail'i yazıyor sanki kendi mail adresi gibi. Haftada bir iki aktivasyon maili alıyorum bu şekilde. Anlamadığım şey bu süper zeka bu adresin kendine ait olmadığını ve o kayıt yaptırdığı siteleri asla tam kullanamayacağını ne zaman keşfedecek