• 30-05-2019, 10:59:20
    #46
    sabır dilerim başınız sağolsun
  • 31-05-2019, 22:05:49
    #47
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Başınız sağolsun hocam üzgünüm.
  • 31-05-2019, 22:24:01
    #48
    HepsiSosyal.com ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐
    Başın sağolsun hocam çok zor bir durum. Ben de zamanında sokakta bulduğum küçük bir yavruyu sahiplenmiştim. Büyüdü kocaman bir adam oldu üniversiteyi bırakıp istanbul'a geri döndüğümde yeri geldi dışarda birlikte yattık(ailem köpeğe karşı), sırf onun için ayrı eve çıktım. 3-4 yaşlarındayken bir anda kaybold hala atlatabilmiş değilim. O daha yanımdayken başka bir yavru daha sokaktan bulup sahiplendim hatta şuan regl onunla uğraşıyoruz

    Aile olmak için kan bağına veya aynı ırktan olmak ve illa kelimeleri bir araya getirip konuşmak gerekmiyor.
  • 31-05-2019, 23:27:16
    #49
    Başınız sağolsun.
    Bende 10 yaşından bu yaşa kadar hep köpeklerim oldu acıları çok zor oluyor.
    4 yaşında bir oğlum daha var onu kaybetme korkusu sürekli var içimde
  • 01-06-2019, 00:36:08
    #50
    Sırf bunu yaşamamak için beslemiyorum. Çok kötü bir durum ve .. mutlaka yaşanacak yani.. :/
  • 01-06-2019, 00:36:53
    #51
    Başınız sağ olsun gerçekten çok acı veriyor
  • 01-06-2019, 02:41:40
    #52
    weo
    Kurumsal Üye
    baymobile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sabır dilerim başınız sağolsun
    Sağolun hocam



    EmreAkoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başınız sağolsun hocam üzgünüm.
    Sağolun hocam



    zefirigrizan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başın sağolsun hocam çok zor bir durum. Ben de zamanında sokakta bulduğum küçük bir yavruyu sahiplenmiştim. Büyüdü kocaman bir adam oldu üniversiteyi bırakıp istanbul'a geri döndüğümde yeri geldi dışarda birlikte yattık(ailem köpeğe karşı), sırf onun için ayrı eve çıktım. 3-4 yaşlarındayken bir anda kaybold hala atlatabilmiş değilim. O daha yanımdayken başka bir yavru daha sokaktan bulup sahiplendim hatta şuan regl onunla uğraşıyoruz

    Aile olmak için kan bağına veya aynı ırktan olmak ve illa kelimeleri bir araya getirip konuşmak gerekmiyor.
    Sağolun hocam, sizi çok haklı buluyorum.



    webmaster52 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başınız sağolsun.
    Bende 10 yaşından bu yaşa kadar hep köpeklerim oldu acıları çok zor oluyor.
    4 yaşında bir oğlum daha var onu kaybetme korkusu sürekli var içimde
    Sağolun hocam. Allah bağışlasın



    Tugrabey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sırf bunu yaşamamak için beslemiyorum. Çok kötü bir durum ve .. mutlaka yaşanacak yani.. :/
    Aynen öyle hocam . Kesinlikle ileride çocuğum olursa köpek alacağım. Hayata bakış açını mutluluğa çeviriyor hayvanlar cidden.



    ultibil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başınız sağ olsun gerçekten çok acı veriyor
    Sağolun hocam
  • 15-02-2020, 02:21:54
    #53
    weo
    Kurumsal Üye
    Gece gece hatırladım be
  • 15-02-2020, 09:05:43
    #54
    Hayvan sevgisini , hayvan beslemeyen bilemez. Benim sıfır km aldığım aracımın tamponunu parçaladı ve ona kızdım 1 hafta 10 gün konuşmadım emin olun bana verdiği tepkiler insandan farksızdır. Beni her gördüğünde üzülüp içerden içerden homurdanması gizlenmesi . Bu olaydan yaklaşık 1 sene sonra vefat etti o kadar çok dedim ki zuzim keşke olsan da gene ısırsan diye. Bizde yaklaşık 10 yıl baktık yavruluğundan beri , sonra bırakıp gitmesi çok zor oluyor.