baymobile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sabır dilerim başınız sağolsun
Sağolun hocam



EmreAkoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başınız sağolsun hocam üzgünüm.
Sağolun hocam



zefirigrizan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başın sağolsun hocam çok zor bir durum. Ben de zamanında sokakta bulduğum küçük bir yavruyu sahiplenmiştim. Büyüdü kocaman bir adam oldu üniversiteyi bırakıp istanbul'a geri döndüğümde yeri geldi dışarda birlikte yattık(ailem köpeğe karşı), sırf onun için ayrı eve çıktım. 3-4 yaşlarındayken bir anda kaybold hala atlatabilmiş değilim. O daha yanımdayken başka bir yavru daha sokaktan bulup sahiplendim hatta şuan regl onunla uğraşıyoruz

Aile olmak için kan bağına veya aynı ırktan olmak ve illa kelimeleri bir araya getirip konuşmak gerekmiyor.
Sağolun hocam, sizi çok haklı buluyorum.



webmaster52 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başınız sağolsun.
Bende 10 yaşından bu yaşa kadar hep köpeklerim oldu acıları çok zor oluyor.
4 yaşında bir oğlum daha var onu kaybetme korkusu sürekli var içimde
Sağolun hocam. Allah bağışlasın



Tugrabey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sırf bunu yaşamamak için beslemiyorum. Çok kötü bir durum ve .. mutlaka yaşanacak yani.. :/
Aynen öyle hocam . Kesinlikle ileride çocuğum olursa köpek alacağım. Hayata bakış açını mutluluğa çeviriyor hayvanlar cidden.



ultibil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başınız sağ olsun gerçekten çok acı veriyor
Sağolun hocam