Başın sağolsun hocam çok zor bir durum. Ben de zamanında sokakta bulduğum küçük bir yavruyu sahiplenmiştim. Büyüdü kocaman bir adam oldu üniversiteyi bırakıp istanbul'a geri döndüğümde yeri geldi dışarda birlikte yattık(ailem köpeğe karşı), sırf onun için ayrı eve çıktım. 3-4 yaşlarındayken bir anda kaybold hala atlatabilmiş değilim. O daha yanımdayken başka bir yavru daha sokaktan bulup sahiplendim hatta şuan regl onunla uğraşıyoruz
Aile olmak için kan bağına veya aynı ırktan olmak ve illa kelimeleri bir araya getirip konuşmak gerekmiyor.