12 Yaşındaki dostumu kaybettim
53
●2.065
- 30-05-2019, 01:09:11hocam tekrar konuşma şansım oldu 9-17.00 çalıştıklarını söylediler. Ondan bir şey diyemedim. Düşünceniz için çok teşekkür ederim.ilyasutkum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşte hocam hayat... Herkes gidiyor kalanlar sadece tek fotoğraf malesefMakayWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 30-05-2019, 01:10:01Estağfurullah tekrar başınız sağolsunyacobey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-05-2019, 02:44:02Allah tacizciden, tecavüzcüden alıp şu güzel masumlara ömür verse her şey çok güzel olacak.
Bu arada başınız sağolsun
- 30-05-2019, 04:16:17Sizin Duygunuzu Ben Yıllar önce yaşamıştım çoban köpegimi zehirlemişlerdi ve çok zor bir durum .