• 30-05-2019, 01:08:06
    #37
    Tarifi yoktur dost kaybetmenin acısı, canınız sağolsun ömrü bu kadardı demek ki
  • 30-05-2019, 01:09:11
    #38
    weo
    Kurumsal Üye
    ilyasutkum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başınız sağolsun insanoğlundan daha yakın geliyorlar bana bende daha önce aynı acıyı yaşadım tekrar sahiplenmeye cesaret edemedim. Ayrıca belediyeyi öğrenebilir miyim acınızı dindirmez ama gereken süre içerisinde yardımcı olamadıkları için bir zafiyet söz konusu gerekenin yapılması için yardımcı olayım
    hocam tekrar konuşma şansım oldu 9-17.00 çalıştıklarını söylediler. Ondan bir şey diyemedim. Düşünceniz için çok teşekkür ederim.



    MakayWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tarifi yoktur dost kaybetmenin acısı, canınız sağolsun ömrü bu kadardı demek ki
    İşte hocam hayat... Herkes gidiyor kalanlar sadece tek fotoğraf malesef
  • 30-05-2019, 01:10:01
    #39
    yacobey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam tekrar konuşma şansım oldu 9-17.00 çalıştıklarını söylediler. Ondan bir şey diyemedim. Düşünceniz için çok teşekkür ederim.
    Estağfurullah tekrar başınız sağolsun
  • 30-05-2019, 01:10:41
    #40
    weo
    Kurumsal Üye
    ilyasutkum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Estağfurullah tekrar başınız sağolsun
    Tekrardan teşekkür ederim
  • 30-05-2019, 02:44:02
    #41
    Allah tacizciden, tecavüzcüden alıp şu güzel masumlara ömür verse her şey çok güzel olacak.

    Bu arada başınız sağolsun
  • 30-05-2019, 02:55:15
    #42
    weo
    Kurumsal Üye
    turanerbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah tacizciden, tecavüzcüden alıp şu güzel masumlara ömür verse her şey çok güzel olacak.

    Bu arada başınız sağolsun
    çok haklısınız hocam...
  • 30-05-2019, 03:07:27
    #43
    Başınız sağolsun hocam. "Rabbim der ki; hayvanlar benim sessiz kullarımdır, şimdi zulme susuyorlar ama hesap günü konuşacaklar."
  • 30-05-2019, 03:08:26
    #44
    weo
    Kurumsal Üye
    B3YAZBEY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başınız sağolsun hocam. "Rabbim der ki; hayvanlar benim sessiz kullarımdır, şimdi zulme susuyorlar ama hesap günü konuşacaklar."
    teşekkürler hocam
  • 30-05-2019, 04:16:17
    #45
    Sizin Duygunuzu Ben Yıllar önce yaşamıştım çoban köpegimi zehirlemişlerdi ve çok zor bir durum .