ilyasutkum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başınız sağolsun insanoğlundan daha yakın geliyorlar bana bende daha önce aynı acıyı yaşadım tekrar sahiplenmeye cesaret edemedim. Ayrıca belediyeyi öğrenebilir miyim acınızı dindirmez ama gereken süre içerisinde yardımcı olamadıkları için bir zafiyet söz konusu gerekenin yapılması için yardımcı olayım
hocam tekrar konuşma şansım oldu 9-17.00 çalıştıklarını söylediler. Ondan bir şey diyemedim. Düşünceniz için çok teşekkür ederim.



MakayWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tarifi yoktur dost kaybetmenin acısı, canınız sağolsun ömrü bu kadardı demek ki
İşte hocam hayat... Herkes gidiyor kalanlar sadece tek fotoğraf malesef