yacobey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam tekrar konuşma şansım oldu 9-17.00 çalıştıklarını söylediler. Ondan bir şey diyemedim. Düşünceniz için çok teşekkür ederim.
Estağfurullah tekrar başınız sağolsun