Konu
12 Yaşındaki dostumu kaybettim
30-05-2019, 01:10:01
#39
ilyasutkum
yacobey adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hocam tekrar konuşma şansım oldu 9-17.00 çalıştıklarını söylediler. Ondan bir şey diyemedim. Düşünceniz için çok teşekkür ederim.
Estağfurullah tekrar başınız sağolsun