• 21-05-2019, 14:51:57
    #1
    Merhabalar öncelikle bayram tatilinde kıbırsa gitmeyi düşünüyorum hızlı feribot biletimizi aldık giderken uçak çok pahalı olduğu için ama hızlı feribot'uda kimse tavsiye etmiyor nedenini aşağıya bırakacağım videoyu izleyerek anlayabilirsiniz. Birde beni deniz tutuyor bunun için bulantı hapı alacağım aranızda bunu deneyimleyen tavsiyesi olan varmı acaba ?

    Bahsettiğim video :

    https://youtu.be/SNVVsIxPMQk
  • 21-05-2019, 14:53:35
    #2
    O feribotlara binen herkes zombi olarak çıktıklarını söylüyor farklı bir feribot daha var bildiğim kadarıyla o daha yavaş gidiyor onu bir araştırın
  • 21-05-2019, 14:56:07
    #3
    Meraboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O feribotlara binen herkes zombi olarak çıktıklarını söylüyor farklı bir feribot daha var bildiğim kadarıyla o daha yavaş gidiyor onu bir araştırın
    Doğru diyorsunuz hocam zombi olacak mıyız bakalım video alacam o an buraya atarım. Diğer yavaş dediğiniz 16-17 saatde gidiyor çok yavaş o da bu hızlı olan 2.5 - 3 saat de götürüyor tatilimizi yollarda geçirmeyelim diye böyle bişey yaptık bakalım .
  • 21-05-2019, 15:27:08
    #4
    Bu ne ya zombi filmi gibi
  • 21-05-2019, 15:30:03
    #5
    O gün denizin durumuna da bağlı biraz. Mideniz çok hassas değilse ve deniz sıkıntılı değilse birşey olmaz.
    Ben 1 kere bindim. Bir daha binmem onu söyleyeyim Çok düzgün bir ortam yok
  • 21-05-2019, 15:32:22
    #6
    Ayda 1 defa giden birisi olarak hiç denemedim uçaktan vazgeçmem
  • 21-05-2019, 15:34:03
    #7
    KR@LKSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O gün denizin durumuna da bağlı biraz. Mideniz çok hassas değilse ve deniz sıkıntılı değilse birşey olmaz.
    Ben 1 kere bindim. Bir daha binmem onu söyleyeyim Çok düzgün bir ortam yok
    Böyle moral verilmez hocam iyice içim karardı
    Gizlen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayda 1 defa giden birisi olarak hiç denemedim uçaktan vazgeçmem
    Dönüşe yer bulabildik bayram olduğu için seferler hem cok pahalı hemde gideceğimiz tarihte yer yoktu aktarmalı olanlarla 10 defa git gel yaparım
  • 21-05-2019, 15:36:16
    #8
    igtr.net
    Hiç binmedim allah nasip etmesin 😂😂😂 3 yıldır gidip gelirim kıbrısa uçak hariç kullanmıyom 😂 gemiyle gidip geleceğime kıbrısta kalırım daha iyi
  • 21-05-2019, 15:38:00
    #9
    The Walking Dead 9. Sezon 17. Bölüm Teaser