O gün denizin durumuna da bağlı biraz. Mideniz çok hassas değilse ve deniz sıkıntılı değilse birşey olmaz.
Ben 1 kere bindim. Bir daha binmem onu söyleyeyim Çok düzgün bir ortam yok