KR@LKSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O gün denizin durumuna da bağlı biraz. Mideniz çok hassas değilse ve deniz sıkıntılı değilse birşey olmaz.
Ben 1 kere bindim. Bir daha binmem onu söyleyeyim Çok düzgün bir ortam yok
Böyle moral verilmez hocam iyice içim karardı
Gizlen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayda 1 defa giden birisi olarak hiç denemedim uçaktan vazgeçmem
Dönüşe yer bulabildik bayram olduğu için seferler hem cok pahalı hemde gideceğimiz tarihte yer yoktu aktarmalı olanlarla 10 defa git gel yaparım