• 21-05-2019, 15:38:29
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Feribotun İçini Görünce Şaka Mı Bu Dedim
  • 21-05-2019, 15:38:43
    #11
    Uçak dışında normal feribotu ilk ve son defa kullandım. Abartmıyorum 12 saat sürmüştü. Uçak bileti 1000 lira olsun yine öderim ama ona binmem!

    Allah'ım öğrencilere sabır versin sürekli git gel yapanlar var
  • 21-05-2019, 17:30:59
    #12
    Üyeliği durduruldu
    MehmeTugay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar öncelikle bayram tatilinde kıbırsa gitmeyi düşünüyorum hızlı feribot biletimizi aldık giderken uçak çok pahalı olduğu için ama hızlı feribot'uda kimse tavsiye etmiyor nedenini aşağıya bırakacağım videoyu izleyerek anlayabilirsiniz. Birde beni deniz tutuyor bunun için bulantı hapı alacağım aranızda bunu deneyimleyen tavsiyesi olan varmı acaba ?

    Bahsettiğim video :

    https://youtu.be/SNVVsIxPMQk


    yanına bir tanede kamera al zombi filmi çekersin
    ikinci katına bin rahatına bak
  • 21-05-2019, 17:36:09
    #13
    Kurumsal PLUS
    Merhaba, defalarca binmiş birisi olarak anlatayım.

    2 çeşit var birisi dediğiniz gibi hızlı feribot diğeri de yük feribotu.

    Yük feribotlarında hiç bir şey hissetmiyorsunuz zaten saatte 10-15 km hızla giden devasa büyük feribotlar.

    Hızlı feribotlar da ise sarsıntı çok oluyor ve birde o sırada denizde dalga da varsa paylaştığınız video da ki durumlar yaşanabilir...

    İyi yolculuklar )
  • 21-05-2019, 17:38:23
    #14
    buyukweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, defalarca binmiş birisi olarak anlatayım.

    2 çeşit var birisi dediğiniz gibi hızlı feribot diğeri de yük feribotu.

    Yük feribotlarında hiç bir şey hissetmiyorsunuz zaten saatte 10-15 km hızla giden devasa büyük feribotlar.

    Hızlı feribotlar da ise sarsıntı çok oluyor ve birde o sırada denizde dalga da varsa paylaştığınız video da ki durumlar yaşanabilir...

    İyi yolculuklar )
    Hocam çözüm arıyorum yokmu bir bulantı hapından başka tavsiyeniz ölüme gider gibi uğurluyor herkes haha
  • 21-05-2019, 17:53:21
    #15
    1 kere bindim tövbe ettim binmemeye 5 yıl boyunca uçakla gidip geldim.
  • 21-05-2019, 17:55:59
    #16
    O videodakiler asker olması lazım.
    Doğu illerinden gelip ilk defa deniz gören insanlar. Gayet normal bir durum.
  • 21-05-2019, 17:59:02
    #17
    Üzülerek söylemek isterim ki kardeş geçmiş olsun Hele ki birisi böğüre böğüre yanından koşuyorsa, arkasına tren gibi herkes takılıp gidiyor koridorda

    Sana tavsiyem oturma, açık havada dur ve dışarıyı izleyerek tadını çıkarmaya, aksiyonu yaşamaya çalış yoksa kurtulamazsın...

    Yapacağın tek şey açık havada fotoğraf çekinmek, video çekmek, manzarayı izlemek, maceraya katılmak...
  • 21-05-2019, 17:59:43
    #18
    bizde haziran 5e aldık sırf bot mideyi fena yapar diye onun korkusuyla uçak bileti aldık çok para gitti