Merhabalar öncelikle bayram tatilinde kıbırsa gitmeyi düşünüyorum hızlı feribot biletimizi aldık giderken uçak çok pahalı olduğu için ama hızlı feribot'uda kimse tavsiye etmiyor nedenini aşağıya bırakacağım videoyu izleyerek anlayabilirsiniz. Birde beni deniz tutuyor bunun için bulantı hapı alacağım aranızda bunu deneyimleyen tavsiyesi olan varmı acaba ?
Bahsettiğim video :
https://youtu.be/SNVVsIxPMQk
yanına bir tanede kamera al zombi filmi çekersin
ikinci katına bin rahatına bak