Üzülerek söylemek isterim ki kardeş geçmiş olsun Hele ki birisi böğüre böğüre yanından koşuyorsa, arkasına tren gibi herkes takılıp gidiyor koridorda

Sana tavsiyem oturma, açık havada dur ve dışarıyı izleyerek tadını çıkarmaya, aksiyonu yaşamaya çalış yoksa kurtulamazsın...

Yapacağın tek şey açık havada fotoğraf çekinmek, video çekmek, manzarayı izlemek, maceraya katılmak...