Üzülerek söylemek isterim ki kardeş geçmiş olsun

Hele ki birisi böğüre böğüre yanından koşuyorsa, arkasına tren gibi herkes takılıp gidiyor koridorda
Sana tavsiyem oturma, açık havada dur ve dışarıyı izleyerek tadını çıkarmaya, aksiyonu yaşamaya çalış yoksa kurtulamazsın...
Yapacağın tek şey açık havada fotoğraf çekinmek, video çekmek, manzarayı izlemek, maceraya katılmak...