• 27-07-2008, 14:06:15
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Vergi levhası olması gerekir bencede
  • 27-07-2008, 14:06:51
    #20
    myqatsel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu başlığı ve içeriği zaten adamı ateşliyor 18 yaş altı pc kullanmasın
    18 yaş altı host satmasın başlık pc kullanmayı nerden çıkardın
  • 27-07-2008, 14:06:55
    #21
    Anlasalar Zaten Hiçbir Şey Demicem
    İşin İçine Yaş Sokuyorlar Ya Ona Sinir Oluyorum Direk Yaşsız Vergi Levhası Dese Tamam Dicem Bence Editlemesi Gerekir
  • 27-07-2008, 14:09:32
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Boş mesajlar atmayin vergi levhasi asil problem arkadaşlar

    (aristotlee hocam konu edit
  • 27-07-2008, 14:13:06
    #23
    vmy var eminim snn gibi 10 kişinin işini yapıyor ve düzgün yapıyor.

    iş sekterörünü yaşa göre engelleyerek bir çözüm bulabilceğinimi sanıyorsun.millet ztn dürüstlük abidesi kaç yaşındasın 12 diyecek .

    kalite ve kalitesizlik buna göre birşeyler yapın insanlara sorun soruşturun kaliteli ve kalitesizleri bir konu altında toplayın.nedenleri ile birlikte.bu sizin dahada çok işinize yarıyacaktır.
  • 27-07-2008, 14:14:41
    #24
    Üyeliği durduruldu
    ozk4n wmy Arkadaşı tanıyorum o bir istisna yaş DEĞİL ARKADAŞLAR PROBLEM VERGİ LEVHASI YETER BE YAŞLA İLGİLİ BİR PROBLEM DEĞİL 18 YAŞ LEVHASIZ SATIŞ!!!!!:@Bir Daha Yaş İle Konuyu Kirleten Olursa Yönetime Bildiririm!
  • 27-07-2008, 14:16:03
    #25
    kafanmı gzel kürşat konu başlığına bakabiliyormusun.???ayriyetten sen vmy yi istisna gösteriorsun herkez kendi arkını kardeşini istisna gösterir forumda.
  • 27-07-2008, 14:17:13
    #26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ozk4n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vmy var eminim snn gibi 10 kişinin işini yapıyor ve düzgün yapıyor.
    iş sekterörünü yaşa göre engelleyerek bir çözüm bulabilceğinimi sanıyorsun.millet ztn dürüstlük abidesi kaç yaşındasın 12 diyecek .
    kalite ve kalitesizlik buna göre birşeyler yapın insanlara sorun soruşturun kaliteli ve kalitesizleri bir konu altında toplayın.nedenleri ile birlikte.bu sizin dahada çok işinize yarıyacaktır.
    vmy mi düzgün iş yapıyor?
    milleti 2 hafta boyunca kandıran,duygu sömürüsü yapan benmiydim
    Hala onu savunanlar var.İlginç
  • 27-07-2008, 14:18:10
    #27
    mesela benim yaşım 16 . 6 yıldır internetteyim.genelde benim yaşıtlarım internetle ve site açmayla tanışınca bir reseller hesap alır 2 ay host satar 3 ay kaybolurlar.genelde bu olaylar okulların kapanmasıyla artar.şahsen bu tür kişilerden çok çektim. en son vmy ' de patladı.hepimiz gördük.

    bende düşündüm acaba girsem mi bu sektöre diye. sonra düşündüm . hadi yazın kolay. vakit bol. sermaye de var.ama dedim. okullar açılınca ne olacak? yeterli desteği verebilecek miyim ? veremeyecektim.dolayısıyla vazgeçtim.

    en azın üni.ye gidene kadar bekleyeceğim.

    ama şunu da öğrendim olay yaştan çok işinize duyduğunuz saygıda bitiyor.

    18 yaş üstünde de sorun çıkaran yığınla "tostcu" var. hatta firmalar var.