• 20-05-2019, 22:42:27
    #1
    Kurumsal PLUS

    Arkadaşlar mobil uygulamadan bu teklif geldi. Şuan 100 dk 100 sms 10 gb 33 tl kullanıyorum. 2 tl farkla çok iyi bir teklif fakat bu tür teklifi kabul edipte belirtilen tutardan yüksek ödemek durumunda kalan oldu mu aramızda ? Tt ye bir türlü güvenemiyorum ,😐
  • 20-05-2019, 22:44:12
    #2
    Herkese sunulan bir paket değil demi bu ? Eğer öyleyse direkt geçeceğim
  • 20-05-2019, 22:44:47
    #3
    Hocam TT ne zaman geçtiniz
  • 20-05-2019, 22:45:58
    #4
    banada geldi fakat faturali hatta gecme zorunlulugu var ondan kabul etmiyorum
  • 20-05-2019, 22:49:41
    #5
    Bu paket faturalı 24 ay taahhüt zorunluluğu var.
    İnternetine gelince çok yavaş.
  • 20-05-2019, 22:51:28
    #6
    Fatura aşımı Vodafone'da meşhurdur, ben yıllardır Türk Telekom faturalı kullanıyorum. Hiçbir problemim olmadı. Ucuz tarifeden yararlanmak isteyen arkadaşlara benden tavsiye; Taahhüt bitim tarihinizde mutlaka pazarlık yapın, gerekirse faturasıza geçeceğim deyin. Sizi sürekli kampanya biriminden arayacaklardır, 2-3 arama sonrası adam akıllı indirim yaparlar. Ben Prime Eksper 25 GB tarifesini 35 liraya kullanıyorum.
  • 20-05-2019, 22:54:52
    #7
    Bugün beni de aradılar sözleşmem bitti.
    Her yöne 1000 DK 1000 SMS 10GB internet 38 TL | 12 ay taahhütlü geçtim valla
    Keşke bana da 15GB özel teklifi gelseydi tüh
    Valla hocam bayramlarda çekmiyor tek benim o kadar
  • 20-05-2019, 22:59:22
    #8
    1000 DK 1000 SMS ve 10GB 29 tl ye alıyordum, 1. yılım bitti, tekrar yeniledim paketi



    + Telsiz kullanım ücreti çıkar en fazla
  • 20-05-2019, 23:01:46
    #9
    Kurumsal PLUS
    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkese sunulan bir paket değil demi bu ? Eğer öyleyse direkt geçeceğim
    TT kendi teklif ediyor hocam.

    dbekir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam TT ne zaman geçtiniz
    Bu hattı taşıyalı 2. ay dolmak üzere. 50 gün falan oldu daha.

    miracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    banada geldi fakat faturali hatta gecme zorunlulugu var ondan kabul etmiyorum
    Faturalı olmak dert değilde verilen tutarı geçerlerse işte ozaman sıkıntı


    Swag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu paket faturalı 24 ay taahhüt zorunluluğu var.
    İnternetine gelince çok yavaş.
    Tarifeye göre hız limitlemesi yapmıyorlarsa benim bulunduğum lokasyonda hız fena değil hocam.

    phatgit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fatura aşımı Vodafone'da meşhurdur, ben yıllardır Türk Telekom faturalı kullanıyorum. Hiçbir problemim olmadı. Ucuz tarifeden yararlanmak isteyen arkadaşlara benden tavsiye; Taahhüt bitim tarihinizde mutlaka pazarlık yapın, gerekirse faturasıza geçeceğim deyin. Sizi sürekli kampanya biriminden arayacaklardır, 2-3 arama sonrası adam akıllı indirim yaparlar. Ben Prime Eksper 25 GB tarifesini 35 liraya kullanıyorum.
    Prime eksper e geçmeye çok niyetleniyordum sonra paketi bitiremem diye caymıştım. Siz resmen bedavaya kullanıyorsunuz. Helal olsun

    YellowTiger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün beni de aradılar sözleşmem bitti.
    Her yöne 1000 DK 1000 SMS 10GB internet 38 TL | 12 ay taahhütlü geçtim valla
    Keşke bana da 15GB özel teklifi gelseydi tüh
    Valla hocam bayramlarda çekmiyor tek benim o kadar
    Benim bulunduğum lokasyonda fena değil. Bu teklifle faturalı düşünmeye başladım yine.