Herkese sunulan bir paket değil demi bu ? Eğer öyleyse direkt geçeceğim
TT kendi teklif ediyor hocam.
Hocam TT ne zaman geçtiniz
Bu hattı taşıyalı 2. ay dolmak üzere. 50 gün falan oldu daha.
banada geldi fakat faturali hatta gecme zorunlulugu var ondan kabul etmiyorum
Faturalı olmak dert değilde verilen tutarı geçerlerse işte ozaman sıkıntı
Bu paket faturalı 24 ay taahhüt zorunluluğu var.
İnternetine gelince çok yavaş.
Tarifeye göre hız limitlemesi yapmıyorlarsa benim bulunduğum lokasyonda hız fena değil hocam.
Fatura aşımı Vodafone'da meşhurdur, ben yıllardır Türk Telekom faturalı kullanıyorum. Hiçbir problemim olmadı. Ucuz tarifeden yararlanmak isteyen arkadaşlara benden tavsiye; Taahhüt bitim tarihinizde mutlaka pazarlık yapın, gerekirse faturasıza geçeceğim deyin. Sizi sürekli kampanya biriminden arayacaklardır, 2-3 arama sonrası adam akıllı indirim yaparlar. Ben Prime Eksper 25 GB tarifesini 35 liraya kullanıyorum.
Prime eksper e geçmeye çok niyetleniyordum sonra paketi bitiremem diye caymıştım. Siz resmen bedavaya kullanıyorsunuz. Helal olsun
Bugün beni de aradılar sözleşmem bitti.
Her yöne 1000 DK 1000 SMS 10GB internet 38 TL | 12 ay taahhütlü geçtim valla
Keşke bana da 15GB özel teklifi gelseydi tüh

Valla hocam bayramlarda çekmiyor tek benim o kadar
Benim bulunduğum lokasyonda fena değil. Bu teklifle faturalı düşünmeye başladım yine.