Arkadaşlar mobil uygulamadan bu teklif geldi. Şuan 100 dk 100 sms 10 gb 33 tl kullanıyorum. 2 tl farkla çok iyi bir teklif fakat bu tür teklifi kabul edipte belirtilen tutardan yüksek ödemek durumunda kalan oldu mu aramızda ? Tt ye bir türlü güvenemiyorum ,😐