Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkese sunulan bir paket değil demi bu ? Eğer öyleyse direkt geçeceğim
TT kendi teklif ediyor hocam.

dbekir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam TT ne zaman geçtiniz
Bu hattı taşıyalı 2. ay dolmak üzere. 50 gün falan oldu daha.

miracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
banada geldi fakat faturali hatta gecme zorunlulugu var ondan kabul etmiyorum
Faturalı olmak dert değilde verilen tutarı geçerlerse işte ozaman sıkıntı


Swag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu paket faturalı 24 ay taahhüt zorunluluğu var.
İnternetine gelince çok yavaş.
Tarifeye göre hız limitlemesi yapmıyorlarsa benim bulunduğum lokasyonda hız fena değil hocam.

phatgit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fatura aşımı Vodafone'da meşhurdur, ben yıllardır Türk Telekom faturalı kullanıyorum. Hiçbir problemim olmadı. Ucuz tarifeden yararlanmak isteyen arkadaşlara benden tavsiye; Taahhüt bitim tarihinizde mutlaka pazarlık yapın, gerekirse faturasıza geçeceğim deyin. Sizi sürekli kampanya biriminden arayacaklardır, 2-3 arama sonrası adam akıllı indirim yaparlar. Ben Prime Eksper 25 GB tarifesini 35 liraya kullanıyorum.
Prime eksper e geçmeye çok niyetleniyordum sonra paketi bitiremem diye caymıştım. Siz resmen bedavaya kullanıyorsunuz. Helal olsun

YellowTiger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bugün beni de aradılar sözleşmem bitti.
Her yöne 1000 DK 1000 SMS 10GB internet 38 TL | 12 ay taahhütlü geçtim valla
Keşke bana da 15GB özel teklifi gelseydi tüh
Valla hocam bayramlarda çekmiyor tek benim o kadar
Benim bulunduğum lokasyonda fena değil. Bu teklifle faturalı düşünmeye başladım yine.