Fatura aşımı Vodafone'da meşhurdur, ben yıllardır Türk Telekom faturalı kullanıyorum. Hiçbir problemim olmadı. Ucuz tarifeden yararlanmak isteyen arkadaşlara benden tavsiye; Taahhüt bitim tarihinizde mutlaka pazarlık yapın, gerekirse faturasıza geçeceğim deyin. Sizi sürekli kampanya biriminden arayacaklardır, 2-3 arama sonrası adam akıllı indirim yaparlar. Ben Prime Eksper 25 GB tarifesini 35 liraya kullanıyorum.