• 18-05-2019, 11:10:19
    #10
    sevkicayir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hesabınıza 1 ay içerisinde farklı kişilerden 5k ve üzeri ödemeler almıssanız %3.4 mi ne kesinti yapıyor papara.Sitesinde de bu yazıyor zaten.Uzun süredir var bu uygulama.Ona takılmıssınız.

    Bireysel Hesap Aşırı/Ticari Kullanım Ücreti%3,40Aynı ay içinde 5 farklı Papara kullanıcısından toplam 5.000 TL’nin üzerinde ödeme alınması halinde 6. işlemden itibaren alıcının elektronik para hesabından tahsil edilir.
    Bu uygulamayı bilmiyordum. Öğrenmem güzel oldu.
  • 18-05-2019, 11:10:29
    #11
    Üyeliği durduruldu
    sevkicayir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alıcıdan kesiyor zaten.
    Bireysel Hesap Aşırı/Ticari Kullanım Ücreti%3,40Aynı ay içinde 5 farklı Papara kullanıcısından toplam 5.000 TL’nin üzerinde ödeme alınması halinde 6. işlemden itibaren alıcının elektronik para hesabından tahsil edilir.
    Bu nerde yazıyor link atabilir misiniz acaba?
  • 18-05-2019, 11:13:34
    #12
    Flexikey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu nerde yazıyor link atabilir misiniz acaba?
    https://www.papara.com/

    En aşağıda kullanım sözleşmesi var oraya tıklayın ve en aşağıya doğru inin.Orada şablon şeklinde görebilirsiniz.
  • 18-05-2019, 11:14:26
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ASametYildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Enpara hesabımda fazla işlem var diye hesabıma bloke koydu. 40 dakika telefonda dil döktükten sonra anca açtılar hesabı. (Tek tek her işlemin hesabını sordular) Artık orada korkarak işlem yapıyorum. Papara da ise kimlik doğrulama olmadan para çekemiyorsunuz ve papara BDK bağlı. Bu platform üzerinden kara para aklanmaz. Zaten bahis sitelerinin hiçbiri bu firmayla çalışmaz.

    Not: Enparada yaşadığım sorunu forumdan fazlaca kişi yaşamış.
    Hocam banka hesabınıza kısa sürede yüklü para giriş-çıkışı oluyosa enpara dahil hiçbir banka tedbiri elden bırakmıyor zaten bir şekilde bloke koyuyorlar yada telefonla arayıp hesabınızı kapatmanızı istiyorlar. Bu yüzden şahış şirketi açıp ona özel hesap kullanmak en iyisi bu durumlarda. Geçen forumda birileri başkaları üzerinden kara para aklamış şikayet konuları duruyodur illa ki. BDDK çözüm olsa keşke. Ben havale/eft ücreti almıyor diye önermiştim Enpara'yı, diğer konuları bilemem tipik bankasal mevzular her birinin kendince kötü yanı var buna rağmen Enpara bence iyisi
  • 18-05-2019, 11:16:45
    #14
    Üyeliği durduruldu
    sevkicayir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.papara.com/

    En aşağıda kullanım sözleşmesi var oraya tıklayın ve en aşağıya doğru inin.Orada şablon şeklinde görebilirsiniz.
    Anladım.Peki bu bilgilendirmeyi bize mail/telefon vs. yoluyla yapmadan güncelleyebiliyorlar mı? Yani ben yeni öğreniyorum bunu.51TL inanılmaz bir rakam.
  • 18-05-2019, 11:18:52
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşınızın size gönderirken arkadaşınızdan para almıyor. Papara size gelen ödemeden komisyon alıyor.
  • 18-05-2019, 11:22:09
    #16
    Flexikey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladım.Peki bu bilgilendirmeyi bize mail/telefon vs. yoluyla yapmadan güncelleyebiliyorlar mı? Yani ben yeni öğreniyorum bunu.51TL inanılmaz bir rakam.
    paparanın Yaklasık 7-8 ay olmustur hocam bu uygulamaya geceli.
    Uygulamaya ilk gecildiğinde kimlerin kimlerin canı yanmadı ki Suan hesaba giren paranın takibi sağlayıp one gore ödeme alıyor herkes. 51TL buyuk bir para tabi ama işte 3.40 kestikleri için hesaba giren mebla buyuyunce kesinti de bi okadar çok oluyor.Su durumda yapacak biseyiniz yok.Onumuzdeki aya kadar hesabınıza ödeme almayın ve giren ödemeleri takip edin sıkıntı yasamayın tekrar.Gecmis olsun.
  • 18-05-2019, 11:24:02
    #17
    VKU
    Üyeliği durduruldu
    Hocam sizin aylık limitiniz dolmuştur, papara card alın hiç bir problem olmaz.
    Göndericiden kesinti yapmaz yaptıysa onun da aylık limiti dolmuştur fakat burada alıcıdan kesinti sağlanmış.
    Yani ben her ay yaşıyordum bu durumu, papara card'a başvurdum, sıkıntısz işlem görüyorum..
  • 18-05-2019, 11:28:02
    #18
    Enpara kullan ucretsiz gonder hocam