sevkicayir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
PAPARA Rezilliği - Kullanmayın Kullandırtmayın
30
●4.241
- 18-05-2019, 11:10:29Üyeliği durdurulduBu nerde yazıyor link atabilir misiniz acaba?sevkicayir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-05-2019, 11:13:34https://www.papara.com/Flexikey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En aşağıda kullanım sözleşmesi var oraya tıklayın ve en aşağıya doğru inin.Orada şablon şeklinde görebilirsiniz.

- 18-05-2019, 11:14:26Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hocam banka hesabınıza kısa sürede yüklü para giriş-çıkışı oluyosa enpara dahil hiçbir banka tedbiri elden bırakmıyor zaten bir şekilde bloke koyuyorlar yada telefonla arayıp hesabınızı kapatmanızı istiyorlar. Bu yüzden şahış şirketi açıp ona özel hesap kullanmak en iyisi bu durumlarda. Geçen forumda birileri başkaları üzerinden kara para aklamış şikayet konuları duruyodur illa ki. BDDK çözüm olsa keşke. Ben havale/eft ücreti almıyor diye önermiştim Enpara'yı, diğer konuları bilemem tipik bankasal mevzular her birinin kendince kötü yanı var buna rağmen Enpara bence iyisiASametYildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-05-2019, 11:16:45Üyeliği durdurulduAnladım.Peki bu bilgilendirmeyi bize mail/telefon vs. yoluyla yapmadan güncelleyebiliyorlar mı? Yani ben yeni öğreniyorum bunu.51TL inanılmaz bir rakam.sevkicayir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-05-2019, 11:22:09paparanın Yaklasık 7-8 ay olmustur hocam bu uygulamaya geceli.Flexikey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uygulamaya ilk gecildiğinde kimlerin kimlerin canı yanmadı ki
Suan hesaba giren paranın takibi sağlayıp one gore ödeme alıyor herkes. 51TL buyuk bir para tabi ama işte 3.40 kestikleri için hesaba giren mebla buyuyunce kesinti de bi okadar çok oluyor.Su durumda yapacak biseyiniz yok.Onumuzdeki aya kadar hesabınıza ödeme almayın ve giren ödemeleri takip edin sıkıntı yasamayın tekrar.Gecmis olsun.
- 18-05-2019, 11:24:02Üyeliği durdurulduHocam sizin aylık limitiniz dolmuştur, papara card alın hiç bir problem olmaz.
Göndericiden kesinti yapmaz yaptıysa onun da aylık limiti dolmuştur fakat burada alıcıdan kesinti sağlanmış.
Yani ben her ay yaşıyordum bu durumu, papara card'a başvurdum, sıkıntısz işlem görüyorum..

Suan hesaba giren paranın takibi sağlayıp one gore ödeme alıyor herkes. 51TL buyuk bir para tabi ama işte 3.40 kestikleri için hesaba giren mebla buyuyunce kesinti de bi okadar çok oluyor.Su durumda yapacak biseyiniz yok.Onumuzdeki aya kadar hesabınıza ödeme almayın ve giren ödemeleri takip edin sıkıntı yasamayın tekrar.Gecmis olsun.