• 18-05-2019, 18:03:19
    #28
    Platin üye
    PAPARA Kurumsal müşterilerine olsun , normal müşterilerine olsun hayvan gibi davranıyorlar.

    Ben böyle müşteri hizmeti görmedik geçmiş olsun.
  • 18-05-2019, 22:53:39
    #29
    sadece papara değil param da baya sıkıntılı . Enpara Cepteteb gerçekten iyi iş çıakrıyor
  • 19-05-2019, 00:48:35
    #30
    Papara kullanirken dikkat edeyim bundan sonra cok komisyon kesmisler gercekten
  • 19-05-2019, 02:33:18
    #31
    İyi de bu yüzyıldır var desem yeridir. %3 kesintisi vardı sanırım. Sözleşmeyi okumanızı tavsiye ederim. Gönderen de ücretsiz yazıyor (gönderenden para kesmiyor) alıcıdan kesiyor.