İyi de bu yüzyıldır var desem yeridir. %3 kesintisi vardı sanırım. Sözleşmeyi okumanızı tavsiye ederim. Gönderen de ücretsiz yazıyor (gönderenden para kesmiyor) alıcıdan kesiyor.