Anladım.Peki bu bilgilendirmeyi bize mail/telefon vs. yoluyla yapmadan güncelleyebiliyorlar mı? Yani ben yeni öğreniyorum bunu.51TL inanılmaz bir rakam.
paparanın Yaklasık 7-8 ay olmustur hocam bu uygulamaya geceli.
Uygulamaya ilk gecildiğinde kimlerin kimlerin canı yanmadı ki

Suan hesaba giren paranın takibi sağlayıp one gore ödeme alıyor herkes. 51TL buyuk bir para tabi ama işte 3.40 kestikleri için hesaba giren mebla buyuyunce kesinti de bi okadar çok oluyor.Su durumda yapacak biseyiniz yok.Onumuzdeki aya kadar hesabınıza ödeme almayın ve giren ödemeleri takip edin sıkıntı yasamayın tekrar.Gecmis olsun.