Alıcıdan kesiyor zaten.
Bireysel Hesap Aşırı/Ticari Kullanım Ücreti%3,40Aynı ay içinde 5 farklı Papara kullanıcısından toplam 5.000 TLnin üzerinde ödeme alınması halinde 6. işlemden itibaren alıcının elektronik para hesabından tahsil edilir.
Bu nerde yazıyor link atabilir misiniz acaba?