Ticarete atılacaklara Tavsiyeler
19
●1.589
- 15-05-2019, 12:22:01Ne zaman bu dürüst insanlar, düzgün ekonomi? Yurtdışında mı çalıştı babanız.fgok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-05-2019, 12:31:46Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.1985'den beri çalışmakta. Benim yaşım onun işe girdiği zamanları pek kurtarmaz fakat güvenilir insanların olması, ekonominin iyi olması kendisinin günümüz ile yaptığı kıyaslamadır. Örneğin, market alışverişleri için kazancımızın çok daha azını harcardık derdi. Sözümüz senetti derdi. Keza biraz araştırırsanız gerçekten durumun böyle olduğunu görebilirsiniz.samsunweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-05-2019, 12:45:08O zamanlarda hayali ihracat vardı hocam ne dürüstlüğü. Türkiye dürüst yıllarını kaybedeli yüzyıl olacak neredeyse. Ha sen dersen ki esnaf arasındaki alışverişte güvenilirlik vardı, verilen sözler yerine getirilirdi orası başka.fgok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-05-2019, 12:53:28Tabi ki esnaf arasındaki güvenden, halkın esnafa olan güveninden söz ediyorum.Bu sözlerime de bir arkadaş gelip, "o dönemlerde esnaf stokçuluk yapıyordu, ne güveninden söz ediyorsun" diyebilir. Bu kişinin kendisiyle alakalı bir durumdurLordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tıpkı hayali ihracat gibi.
- 15-05-2019, 13:46:32güzel yorumlar geliyor.
Kendime ufak bir dükkan ve internetten işler kovalamayı düşünüyorum . sizce yanlış mı olur arkadaşlar - 15-05-2019, 14:01:22Açıkcası ticaret rızk kapısıdır. Küçükte olsa ilk başlarda hiç kazanmazsın ama yavaş yavaş gelişir. Yani birden olan bir durum değil. Daha ticaret hani güven üzerine kuruludur. Sen işini doğru yaptıkça müştern çoğalacak güzel yerlere geleceksin. Ama ilk başlarda kazanç durumun biraz az ve uğraştırıcı olur
- 16-05-2019, 14:35:30dükkan açmayıp internetten kovalasam en başta ardından dükkan açsam sizce daha mı güzel olur ?
tıpkı hayali ihracat gibi.